Jump to content

Óriási siker a magyar divatmárka számára

2017. 01. 03. 09:29

Minden magyar márka számára az jelenti az igazi nagy nemzetközi áttörés lehetőségét, ha valóban meghatározó, trenddiktáló hírességek viselik a darabjaikat, egy-egy ruhájuk bekerül meghatározó nemzetközi divatmagazinba.

A Nanushka márka már eddig sem volt ismeretlen külföldön, sőt, a talán az egyik legnagyobb népszerűségnek örvendő magyar divatbrand nagyon jelentős nemzetközi vevőkörrel bírt idáig is, és jelen vannak a legfontosabb divatvárosokban. Most azonban minden bizonnyal még többen megjegyzik majd a Nanushka nevet például Amerikában, hiszen a Sándor Szandra által alapított márkát a világ egyik legtekintélyesebb divatmagazinja a Harper´s Bazaar mutatta most be az oldalán.

A nemzetközi divatmagazin a címoldalán mutatja be a márkát:

Nanushka a Harper´s Bazaar magazin címoldalán
 
 Azért jó, ha tudatosítjuk, ilyen nem mindennap történik meg. Ez olyan, mintha egy magyar zenekart a The Rolling Stone vagy az NME zenei magazinok mutatnának be. Elképesztően nagy siker ez a Nanushka számára, hiszen hirtelen nagyon sokat ismerhették meg a magyar márkát, ráadásul a Harper´s Bazaar magazinnak nyilatkozó Sándor Szandra a saját márkája mellett igyekezett egy kicsit úgy általában a magyar divatra is felhívni az olvasók figyelmét, ha érdekel itt elolvashatod. Szuper jó hír, csak így tovább Nanushka!
(Forrás: harpersbazaar.com)