Jump to content

Magyar sajtsiker Jordániában

2016. 02. 07. 15:38

A Kőröstej látja el a csaknem 100 000 fős Jordán hadsereget sajtkonzervvel.

Az erről kiírt tendert tavaly év végén nyerte el a magyar cég. Osztrák, ausztrál és közel-keleti pályázók sajtjait is megelőzve, több száz tonna mennyiségű ömlesztett Cheddar sajtkonzerv kerül a célpiacra.

A külföldön is rendkívül sikeres magyar sajtgyártó, a Kőröstej ismét elnyerte a Jordán hadsereg pályázatát. A megállapodás szerint több száz tonna sajtkonzerv kiszállítása történik meg a december és március közötti időszakban. A Buda márkájú, ömlesztett Cheddar sajtkonzerveket 113 grammos és 340 grammos kiszerelésben juttatják el a közel-keleti ország fegyveres ereje számára.

A közel 1 000 főt foglalkoztató vállalatcsoport a legnagyobb magyar sajtexportőr. A külföldi piac azért sem ismeretlen terep számukra, mert eladásaik 65-70%-a külföldre történik. Ezen belül 85%-ot kifejezetten az arab országok képviselnek. Hajdú márkájuk világszinten elismert, a Közel-Keleten az egyik legkedveltebb sajtmárka, de hazánkban is piacvezető egyes sajtkészítmények között.

„Célunk, hogy tovább erősítsük pozíciónkat az exportpiacokon, miközben a Hajdú márkával egyre több igényes hazai sajtkedvelő szívét is elnyerjük. Olyan emblematikus termékekkel, mint az ausztriai sajtolimpián arany- és ezüstérmes Hajdú grill sajt és joghurtsajt.” – mondta el érdeklődésünkre Dr. Riad Naboulsi, a Kőröstej Kft. ügyvezetője.

Forrás: Élelmiszer Online