A világszinten komoly szakmai reputációval rendelkező magazin véleménye és jelölése hatalmas lökésnek bizonyult a magyar start-upnak, amely így felkerült a világ dizájntérképére azon márkák közé, amelyekkel érdemes komolyan számolni a jövőben. A cég a díjátadót megelőzően, október végén a dubaji dizájnhét Downtown Design nevű kiállításának hivatalos résztvevőjeként képviselte a magyar formatervezést, egyedüli hazai kiállítóként bemutatva az érdeklődőknek 2017-es tavaszi-nyári kollekcióját.
Az új kollekció természetesen szervesen kapcsolódik mind technológiai kivitelezésében, mind formai konstrukcióiban és anyagszerűségében a korábbi darabokhoz - azzal a különbséggel, hogy a teljesen új falburkolat termékcsoportnak hála a márka immár komplex dekorációs megoldásokat nyújt az egyéni vásárlóknak és a vendéglátóipari szegmens megrendelőinek is. „A Downtown Design közönsége remekül ráérzett, melyeket gondoltuk a kollekció kulcsdarabjainak Csizmadia Zsolt formatervező kollégámmal együtt. A medúzák mozgását imitáló Medusa-család abszolút kedvenc volt a dizájnérzékeny fiatal felnőttek között, míg a szivárvány színeiben tündöklő Drop-modellek még a legkisebbek fejét is elcsavarták” – avat be a kiállításon szerzett tapasztalatokba Szentirmai-Joly Zsuzsanna kreatív igazgató.
Az utóbbi fél évben kifejlesztett falburkolatcsalád is lelkes fogadtatásra talált, köszönhetően látványos textúráinak és könnyű felragaszthatóságának. A metál- illetve földszínű árnyalatokban játszó kollekció otthonos hangulatot teremt minden enteriőrben, minimalistától az eklektikusig. „Nagy megtiszteltetésnek vettük, hogy az esemény fővédnöke, Őfensége Latifa bint Mohammed bin Rashid al Maktoum hercegnő (a jelenlegi dubaji emír lánya, valamint a Dubaji Kulturális és Művészeti Hivatal igazgató-helyettese) személyesen is meglátogatta a standunkat, s kifejezte tetszését az új termékcsoportot illetően. Azt gondoljuk, az Ezeregyéjszaka meséi által inspirált darabokban maximálisan visszaköszön az elegáns arab otthonokat jellemző kényelem és puhaság, amelyek a kollekció legfőbb hívószavai voltak” – teszi hozzá Boglutz Alexandra értékesítési vezető.